Close Menu

    Subscribe to Updates

    Get the latest creative news from FooBar about art, design and business.

    What's Hot

    Nvidia نے جنوبی کوریا AI اور ڈیٹا سینٹر کے سودوں کو بڑھایا

    جون 10, 2026

    جنوبی کوریا کی معیشت نظرثانی شدہ Q1 GDP میں 1.8 فیصد بڑھ گئی۔

    جون 9, 2026

    Beauty of Joseon کو Euromonitor International کی جانب سے “Global No.1 K-Beauty Suncare Brand in Online Sales” کا اعزاز حاصل

    جون 9, 2026
    Facebook X (Twitter) Instagram
    ElmujahidElmujahid
    • طرز زندگی
    • صحت
    • تفریح
    • کاروبار
    • ٹیکنالوجی
    • خبریں
    • کھیل
    • لگژری
    • آٹوموٹو
    • سفر
    ElmujahidElmujahid
    گھر » فرانسیسی مطالعہ پودوں کی خوراک کے معیار کو دل کی صحت سے جوڑتا ہے۔
    صحت

    فرانسیسی مطالعہ پودوں کی خوراک کے معیار کو دل کی صحت سے جوڑتا ہے۔

    اکتوبر 29, 2025

    پیرس ، 29 اکتوبر، 2025: 63,000 سے زیادہ بالغوں کے ایک فرانسیسی مشاہداتی مطالعے سے معلوم ہوا ہے کہ پودوں پر مبنی غذا کے قلبی صحت کے فوائد کا انحصار غذائی معیار اور استعمال شدہ کھانے کی صنعتی پروسیسنگ کی ڈگری پر ہوتا ہے۔ INRAE ​​(نیشنل ریسرچ انسٹی ٹیوٹ فار ایگریکلچر، فوڈ اینڈ انوائرمنٹ)، Inserm (فرانسیسی انسٹی ٹیوٹ آف ہیلتھ اینڈ میڈیکل ریسرچ)، Université Sorbonne Paris Nord اور Cnam (Conservatoire National des Arts et Métiers) کے محققین نے NutriNet‑Santé کے اعداد و شمار کا استعمال کیا، جو کہ یورپ میں صحت کی تلاش کے سلسلے میں شائع کیا گیا ۔

    نیا ڈیٹا اعلیٰ معیار کی پودوں کی خوراک کو دل کی صحت کے بہتر نتائج سے جوڑتا ہے۔ (اسٹاک امیج)

    اس گروہ میں 63,835 بالغ افراد شامل تھے جنہیں اوسطاً 9.1 سال تک ٹریک کیا گیا، کچھ شرکاء کی 15 سال تک نگرانی کی گئی۔ خوراک کی مقدار کا ڈیٹا آن لائن سوالناموں کے ذریعے اکٹھا کیا گیا جس میں کم از کم تین دن کی کھپت کا احاطہ کیا گیا اور پھر پودوں کے مقابلے میں جانوروں پر مبنی خوراک کے تناسب، مجموعی غذائیت کے معیار (جیسے چکنائی، چینی، نمک، وٹامنز، معدنیات کی سطح) اور پراسیسڈ فوڈز کے لیے درجہ بندی کے نظام کے ذریعے فوڈ پروسیسنگ کی حد کا تعین کرنے کے لیے تجزیہ کیا گیا۔ نتائج سے پتہ چلتا ہے کہ جن افراد کی غذا میں کم سے کم پروسیس شدہ، غذائیت سے بھرپور پودوں پر مبنی غذائیں شامل ہیں جن میں تازہ یا منجمد پھل اور سبزیاں، پھلیاں اور سارا اناج شامل ہیں ان میں امراض قلب کا خطرہ 40 فیصد کم تھا ان لوگوں کے مقابلے جن کی غذا جانوروں پر مبنی مصنوعات پر زیادہ انحصار کرتی ہے۔

    دوسری طرف، وہ شرکاء جن کی خوراک پودوں پر مبنی غذاؤں پر مرکوز تھی جو الٹرا پروسیسڈ یا کم غذائیت کی حامل تھیں، مثال کے طور پر صنعتی بریڈ، پیک شدہ سوپ، پلانٹ سے تیار کردہ اجزاء سے تیار شدہ کھانے، قلبی امراض کے خطرے میں نمایاں کمی نہیں دکھاتے تھے۔ درحقیقت، اس طرح کے الٹرا پروسیسڈ پلانٹ پر مبنی کھانے کی سب سے زیادہ کھپت والے ذیلی گروپ میں، کم سے کم پروسیس شدہ، غذائیت سے بھرپور پودوں پر مبنی خوراک کھانے والوں کے مقابلے میں خطرہ تقریباً 40 فیصد زیادہ تھا۔ اس مطالعے میں نئے غذائی اشاریے لگائے گئے جو پودوں کے مقابلے میں جانوروں کے کھانے کے توازن، غذائیت کے معیار اور پروسیسنگ کی سطح کے لیے بیک وقت حساب کرتے تھے۔

    کم سے کم پروسیس شدہ کھانے جو دل کے خطرے کو کم کرنے سے منسلک ہیں۔

    ان اشاریہ جات میں ایک صحت مند پودوں پر مبنی غذا کا اشاریہ (hPDI) اور ایک غیر صحت بخش پودوں پر مبنی غذا کا اشاریہ (uPDI) شامل ہے، ہر ایک کو مزید پروسیسنگ کی ڈگری کے مطابق “غیر پروسیس شدہ” یا “الٹرا پروسیسڈ” ورژن بنانے کے لیے ایڈجسٹ کیا جاتا ہے۔ مصنفین کے مطابق، نتائج اس بات کی نشاندہی کرتے ہیں کہ عام طور پر پودوں پر مبنی غذا سے منسوب حفاظتی ایسوسی ایشن یکساں نہیں ہے اور پودوں کی خوراک اور ان کی پروسیسنگ کی اندرونی غذائی قدر دونوں پر منحصر ہے۔ وہ اس بات پر زور دیتے ہیں کہ غذائی سفارشات میں خوراک کے معیار کے ساتھ ساتھ خوراک کے معیار اور پروسیسنگ کی سطح دونوں کو شامل کرنا چاہیے۔

    NutriNet-Santé کوہورٹ، جو 2009 میں شروع کیا گیا تھا اور INRAE/Inserm/Cnam/Université Sorbonne Paris Nord/Université Paris Cité میں نیوٹریشنل ایپیڈیمولوجی ریسرچ ٹیم (CRESS-EREN) کے تعاون سے، نے اب تک 300 سے زیادہ سائنسی اشاعتیں تیار کی ہیں۔ کاغذ کا مکمل حوالہ یہ ہے: Prioux C, Kesse-Guyot E, Srour B, et al. “فرانسیسی NutriNet-Santé cohort میں دل کی بیماری کا خطرہ اور جانوروں پر مبنی اور پودوں پر مبنی کھانے کی اشیاء، غذائیت کے معیار، اور کھانے کی پروسیسنگ کی سطح کے درمیان توازن: ایک طولانی مشاہداتی مطالعہ۔” دی لینسیٹ ریجنل ہیلتھ، یورپ (2025)۔ – یورو وائر نیوز ڈیسک کے ذریعہ۔

    ایڈیٹر کا انتخاب

    ڈبلیو ایچ او نے کانگو اور یوگنڈا میں ایبولا کے 507 کیسز کی اطلاع دی۔

    جون 8, 2026

    عالمی ادارہ صحت ایبولا کے ردعمل کے لیے 518 ملین ڈالر کا مطالبہ کر رہا ہے۔

    جون 6, 2026

    ڈبلیو ایچ او کا کہنا ہے کہ کانگو ایبولا کے ردعمل میں بہتری آئی ہے کیونکہ چیلنجز باقی ہیں۔

    جون 4, 2026

    یوگنڈا میں چھ نئے انفیکشن کے بعد ایبولا کے کیسز بڑھ کر 15 ہو گئے۔

    جون 3, 2026

    ڈی آر سی میں ایبولا پھیلنے کے تصدیق شدہ کیسز کی تعداد 282 تک پہنچ گئی۔

    جون 1, 2026

    یوگنڈا میں ایبولا کے کیسز بنڈی بوگیو پھیلنے سے پانچ ہو گئے۔

    مئی 25, 2026
    تازہ ترین خبر

    Nvidia نے جنوبی کوریا AI اور ڈیٹا سینٹر کے سودوں کو بڑھایا

    جون 10, 2026

    سیئول، جنوبی کوریا / مینا نیوز وائر / — Nvidia نے جنوبی کوریا کی بڑی…

    جنوبی کوریا کی معیشت نظرثانی شدہ Q1 GDP میں 1.8 فیصد بڑھ گئی۔

    جون 9, 2026

    ڈبلیو ایچ او نے کانگو اور یوگنڈا میں ایبولا کے 507 کیسز کی اطلاع دی۔

    جون 8, 2026

    FAO غذائی تحفظ کے لیے GEF-9 کی 3.9 بلین ڈالر کی فنڈنگ کی حمایت کرتا ہے۔

    جون 8, 2026

    غیر ملکی ذخائر میں اضافے کے ساتھ ہی مصر کی جی ڈی پی میں 5.2 فیصد اضافہ ہوا۔

    جون 8, 2026

    عالمی ادارہ صحت ایبولا کے ردعمل کے لیے 518 ملین ڈالر کا مطالبہ کر رہا ہے۔

    جون 6, 2026

    اقوام متحدہ کے ایلچی نے مشرق وسطیٰ کے تنازعات کے خاتمے کے لیے علاقائی دباؤ کا حوالہ دیا۔

    جون 6, 2026
    © 2023 Elmujahid | جملہ حقوق محفوظ ہیں
    • گھر
    • ہم سے رابطہ کریں۔

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.